מדריכים לבניית אתרים / הוספת עמוד טופס יצירת קשר לאתר

יצירת קשר עם עסק

בעבר, בשביל לפנות לבית עסק לקבלת הצעת מחיר או להתייעצות לא היו לנו הרבה אופציות ודרכים ליצירת קשר. היינו יכולים לשלוח הודעה בדואר, להגיע לכתובת העסק, לשלוח פקס או אפילו להתקשר ולדבר בטלפון (בהנחה שבעל העסק נמצא לי הטלפון). כל הדרכים הללו הן מעולות, ועדיין קיימות כמובן - אבל מאז עידן האינטרנט קיימת דרך נוחה יותר ליצירת קשר, והיא באמצעות דואר אלקטרוני, "EMail".

יצירת קשר באמצעות הדוא"ל

יצירת קשר באמצעות דואר אלקטרוני, ועבודה מול לקוחות באופן אינטרנטי יכולה להיות מאוד מסובכת ודורשת שימוש באמצעים טכנולוגים כמו מחשב, פלאפון וטאבלט, וכמובן שגם צריך חיבור לאינטרנט על מנת לבצע את הקשר מול הלקוח - אבל ליצירת קשר באימייל יתרונות רבים, הראשון שבהם הוא זמינות. בעל עסק לא תמיד זמין בנייד, או בכתובת העסק שלו ולכן תמיד רצוי שיהיה מקום להשארת הודעות, שזוהי כתובת הדוא"ל, כך יוכל בעל העסק לענות ללקוחותיו לפי סדר עדיפות או בזמנים שונים.

יצירת קשר עם בעל אתר בדואר האלקטרוני

אתרים רבים, שהם לא בהכרח אתרים שמציגים עסקים (לדוגמה: אתרים תדמיתיים של מעצבים, מתכנתים, כותבי תוכן וכו') ואפילו אתרי ילדים משתמשים בכתובת אימייל ייחודית לאתר. (כמו תיבת הדואר של פריסייט support@freesite.co.il) בכך בעצם בעל האתר או מנהלי התוכן יכולים להעניק תמיכה ולקבל פניות מגולשי האתר באופן חופשי ונוח.

טופס יצירת קשר (Form)

אז כן, אפשר ליצור קשר בדוא"ל באמצעות תיבת הדואר האלקטרוני באתר המיילים שמולו הגולש שלנו עובד, אבל קיימת אפשרות נוספת של שליחת מיילים דרך דף המהווה "טופס יצירת קשר".

גם בfreesite אפשר לעשות זאת

האפשרות של יצירת טופס יצירת קשר קיימת גם אצלנו, בפריסייט וניתן להשתמש בה בעת יצירת עמוד חדש באתר שלכם, מתחת לתיבת כתיבת ההודעה, זה נראה כך:

סימון האפשרות יוסיף לאתר שלכם בעמוד הנבחר את טופס יצירת הקשר, כפי שמופיע בדוגמה למעלה וישלח את פניות הגולשים לדואר האלקטרוני (כתובת האימייל) שהוגדרה בהרשמה ובהגדרות האתר שלכם.

ניתן גם לערוך ולבטל אפשרות זו על ידי כניסה לעריכת העמוד.