מדריכים לבניית אתרים / מידע וחקר לפני כתיבת מאמר או עמוד תוכן

איך לשאוב מידע לכתיבת מאמר

לעיתים רבות תהיתם כאשר הנכם מתחילים בכתיבת תוכן או מאמר, שרעיונו איננו מוכר לכם כלל, או שלא באתם במגע עימו בעבר, איך לשאוב את המידע הדרוש על מנת להתחיל ולהמשיך בכתיבת התוכן שלכם.
אי לכך הבאתי כמה טיפים למציאת המידע אותו אתם מחפשים, וטיפים להמשך הכתיבה:

חקירת מידע במנועי חיפוש

מנועי חיפוש נועדו לחיפוש וחקירת מידע באינטרנט, ובעזרת מנועי חיפוש כגון Google  או במנוע החיפוש Bing , תוכלו למצוא כמויות מידע גדולות אודות הנושא, בנוסף למאמרים, סיקורים ולעיתים גם פורומים בהם תוכלו לשאוב את מירב המידע שעליכם לדעת על מנת להתחיל בכתיבת המאמר.

למידת הנושא

לאחר שחיפשתם במנועי החיפוש ועיינתם במאמרים ובתכנים שיועילו לאתר שלכם, הצליבו את המידע שקיבלתם עם מאמרים ותכנים שונים באותו הנושא, וחקרו אותם עד שתגיעו למכנה המשותף בין המאמרים שחקרתם, ונסו להפנים את המידע.

התחילו לכתוב את המאמר תוך שימת דגשים על הנושא אותו רצה הלקוח ועל הדגשים שהופיעו במאמרים והסיקורים למינהם. חשוב מאוד לקרוא ולהבין את הנושא מלכתחילה על מנת שלא יווצרו טעויות, או משפטים ארוכים שבעצם מטעים את הקוראים או פסקאות מייגעות שאינן נגמרות.

במאמרים קידומיים, ברוב המקרים, הלקוח מעוניין במילת מפתח התועיל בקידום האתר שלו. 
אך מצד שני, אינכם יכולים לשלב בכל משפט שני מילה שלא בהכרח תהיה קשורה, או שסתם "תתפוס" מקום בשטח המאמר.
לכן, עליכם לחשוב היטב לפני תחילת הכתיבה על אופן כניסת מילת המפתח מספר פעמים בטקסט, ולוודא שתהיה בהקשר הנכון ובזמן הנכון.

מאמר זה נכתב בידי "DipDark" - כותב מאמרים ותכנים שיווקיים עבור אתרים וחברות.